.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار جدید مازندران معرفی شد
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ...
استاندار جدید مازندران معرفی شد

با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.

سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ثقل کارآمدی نظام است و می تواند پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد.

سید مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی، پاسخگویی ، مبارزه با فساد ، تولید علم و جنبش نرم افزاری اضلای اساسی دولت نهم است.

وی با اشاره به اینکه تحقق از آرمانهای امام خمینی و انقلاب اسلامی اساسی ترین وظیفه دولت نهم است، تصریح کرد: پیگیر مستمر برای خدمت رسانی و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم هستیم.

هاشمی با بیان اینکه برای ارتقای سطح کارآمدی در نظام جمهوری، منافع فردی نباید مد نظر قرار گیرد، یادآور شد: شایعه پردازان و خواص که مشخص است ریشه آنچنانی ندارند مانع از خدمت رسانی و وحدت در بین مسئولین جامعه می شود که باید نسل آنان از جامعه برچیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تغییرات و جابجایی در بین استانداران به منظور استفاده از ظرفیت های بالقوه استانداران در استانهای دیگر است در عین حال گفت: از وجود شفقت در استانداری استان دیگری استفاده می شود.

هاشمی در ادامه از استاندار جدید مازندران نیز خواست با برقراری انضباط کامل بتواند به تقویت همدلی ، اتحاد ، کارآمدی و اقتدار استان با همکاری مسئولین استان و نمایندگان اهتمام ورزد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 30 ماهه ابوطالب شفقت ، سید محمد کریمی به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.

کریمی پیش از این معاون امور مجلس و استانهای وزارت تعاون بوده و اصالتا اهل شاهرود است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.